Wednesday 20 April 2011

~A LiL BiT BouT Me EP 2~

AssalamualaikOm...Salam 1 Malaysia aok..

kab tab chup betein apto kush hai bholna...lalalala..kuch tom bo lo hum tum bole hai dholna..lalala..waahh3..be-bolly2-wood la plak mynah nie..anda boleyh ka??pa habaq hangpa2 suma yang luaq sana tu??yang kt pendang ka..sungai petani ka..jitra ka..baling ka..eh2..promote kedah la plak...ok takk??alololo...awatnya ada yang masam..ada yang senyum kambing..ada yang pening2 lalat tu..xmo la g2..bangkit2..!!p cuci muka nuh..da tengahari ni adeq kakak oi...meh cni meh cni meh..meh kita senyum berjemaah..senyum...senyum..senyum...:))haaa..kan da comel tu..hahaks!!melampau la plak senyum nye..pelizz lahh..hukhuk..

juz straight to da point plizz..ce tgk..ce tgk tajOk kt nun jaOh d atas sana tuuu...get it??haa..tu la, tujuan cheq nk hapdet blog pada tengahari yang tramat 'ceghia' ni, bukan la ada papa yang nak d kecohkan pOn..sja ja la..cheq nk sambung balik sal diri cheq yang xpenah habezz tu haa...

dari kecik, sampai la da besor cam belon nie..cheq mula menerima pendidikan d tadika TLDM..'Special case' bhahaha..pastu, dejah 1-5, cheq skola kt skola cina kong min..tau kat mana tu??tatau??skola tu kat beserah..hape??tatau gax??beserah tu kat kuantan awok..kat area pantai beserah tu..tempat orang bekelah2 tu..berenang d tepian tu...tau??bgos..hahaks!!kat c tu la saya dapat kawan yang bebilang-bilang kaumnya..blaja siket2 sal budaya mereka..tapi cara makan??oo..tidakkk..saya tidakk blaja sume itu..juz hamek tau jeh..tengok nye tidakkk...haha..ta sama kan??huhuhu..anggap je x sama kay..kuang3..ni hao ma??ni ai wo ma??hahaha..ni la antara basic bahasa cina yang wa blajo..huhu..ko tau??hihihi..hmm..lau nk blaja detail2, kita blajo len kali jeh ek??deal??ok..huhu..kenapa blajo sampai dejah 5 je??hish..saya bukan quite la awok..tapi saya sambung skola dejah 6 kat kelate pulok..sbb ayah da pen-cen TLDM tu..huhu..dejah 6, saya blajo kat skola cina poey sit..skola lam kampung..besh tu..ari2 dengar irama sang lelembu..kekambing..ayayam..itektek..yang menyedapkan halwa telinga saya tu..muahahaha..UPSR??saya dapat brape??ce teka..ce teka..dapat x??xdapat??x payah le tau..ta penting pon awok..

skola menengah lah, saya bertapa kat planet smk hamzah..planet itu ade kat area machang, dalam line kelate la...huhu..PMR??SPM??xpayah tau la..yang penting saya da dapat blajo kat polisas da pon..1 planet yang boleyh d kira sebagai 'nyaman' jugax la..dengan meon lagi..mawas pon ade..ok x??ala2 dalam zoo gitu..kamoo ade??xde kan??haa.. so, d polisas la saya hamek diploma..lepas ni tatau ke mana lak..k la..2 je nak share..huhu
salam...~peace no fight~

No comments:

Post a Comment