Wednesday 27 April 2011

~i'm sori. gudbye~

AssalamualaikOm tawan2..:)

kila2 seminggu suda wa tala hapdet ini blog yang hentah pape nie ha..huhu..ni hao ma??ngo mou si r..ley hai pin tou??wa rindu ma sama ini blog..ngeh~hahaks!!hey2 ladies n gentleman (gentle ke)?..!!mali-mali..come to me..calm me down pelizz..:'( today i'm so sad..bcoz today is my last day to b da 'temporary worker'..eh2..yeke??betol ke??tu lah..lu xmau hamek english education dulu..'lohh...wa hamek chinese education ma..huhuhu..'(ade ke??ade ke??ade saya kesah? ade saya tanya?)hamekaw..huhaaa...!!
dah2..straight to da point plizz..cenggini ha..ri ni kan ari last saya LI kt UPLI PKB ni..so,serase agax sedeyh walaupOn tercalit sedikit gumbira..hmm..ye ke sedikit ni??haha..hentahlah awok..sume perasaan saya 'mix'-kan menjadi 1 suda..ada paham??lantak la..
banyak yang saya blajo spanjang LI kat cni..sume yang saya blaja kat poli, sume saya praktik-kan kat cni..meskipun ade je yang tertinggal..huhuhuhu.....banyak kenangan..KENANGAN 'SANGKUT' LAM LIF' lagi la saya xleh hingat..hahaks!!yang menyeksakan pon ade..bile berhadapan ngn driver teksi yang tau 'cekik' duit orang jehh..apa da..banyak yang saya nak cite..tapi takan sume saya nak 'umum' kat cni kot..t kan ade jugax yang cakap saya 'ova'..opps!!
kat UPLI ni memang banyak kojenye..ari2 ngadap fail..awal sem ngan ujong sem la paling banyak koje..lecturer2 sume pon kalut2..yang lawaknya masa audit sirim, ber-lari2 anak tau lec2 kt cni..spelek sana..spelek cni..sian lak ak nengok..huhu..(tengok je)..kekadang saya pon mula paham la pe yang lec kte wat..dowang bukan goyang kaki..tercalit sedikit kesalan lau kte x dongar cakap lec..kerna apa tau??kerna sorang yang bikin hal,lec la yang kena 'sembur' ngn kata2 'manis' para juruaudit tu..kesian..kesian..
seterusnya, aku diraikan dalam 1 majlis yang agax simple saja walaupon ia mampu menggugat air mataku untuk 'terjatuh' dari kelopak mataku yang SEPET ini..huhu..:(
lastly, saya nak ucap la bebanyak tima kaseh untuk en.saupi, en. abu,en. din n kak pah cz banyak ajar saya untuk laksanakan LI dengan jayannya..huhu..2 je kot tuk ri ni..t len kali wa hapdet lagi na..paipai..
wassalam..~peace no fight~

No comments:

Post a Comment